|
|
|
 Radera meddelande
Via denna knapp kan man radera meddelandet.
| |
 Spara/Publicera meddelande
Klicka här för att spara/publicera det meddelande som du nyss har skrivit in.
| |
 Tillbaka
Stänger detta fönster och sparar ej.
| |
 Användare
Normalt så finns inte detta fält utan man anmäler sin frånvaro via inloggad person. Men de användare som har fått tilldelat sig den extra funktionen "Beslutsfattare - Var är?" kan här välja vilken person som meddelandet ska gälla.
| |
 Rubrik
Ange frånvaroorsak.
| |
 Kommentar
Här kan du skriva in extra info till de som söker dig under din frånvaro.
| |
 Start/Stoppdatum
Start och stoppdatum samt tid för frånvaron.
| |
|
|
|
|